Pàgines

dilluns, 2 de maig del 2011

Mort de gana



Mort de gana
La Trinca


Prim, prim, prim, i mort de gana 
mort de gana, mort de gana, 
Prim, prim, prim, i mort de gana 
mort de gana, mort de gana. 
Per passar la gana, tinc la solució 
si al costat de casa, maten un capó 
els de casa meva, els de casa meva 
suquen pa amb l’olor. 

Els dies de festa, que mengem sardina 
jo que estic al tanto, no llenço l’espina 
perquè la canalla, perquè la canalla 
després s’hi pentina. 
Prim, prim, prim, i mort de gana 
mort de gana, mort de gana, 
Prim, prim, prim, i mort de gana 
mort de gana, mort de gana. 
Els budells em ronquen, tinc el ventre vuit 
i això significa, que no hi ha res cuit 
i per més desastre, i per més desastre 
a casa som vuit. 

La dona no rutlla,  el treball l'espanta,

la sogra és ferotge, té molta carpanta.
Vatua la sogra vatua la sogra
i el Déu que l'aguanta!
Prim, prim, prim, i mort de gana 
mort de gana, mort de gana, 
Prim, prim, prim, i mort de gana 
mort de gana, mort de gana. 
Quatre fills que tinc, són el meu calvari,
doncs s’acostumaven  a menjar a diari.
Per això els he tancat , per això els he tancat 
en un seminari !

L’única que penca, es la meva filla 
al carrer les Tapies, va fen calderilla 
ven capses de mistos, capses de mistos 
i loteria. 

Prim, prim, prim, i mort de gana 

mort de gana, mort de gana, 
Prim, prim, prim, i mort de gana 
mort de gana, mort de gana.  (x2)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada