Pàgines

dimarts, 17 d’abril del 2012

SENSE TU (Teràpia de Shock)

L'àudio transportat en el to que la cantarem, el vídeo i la lletra:




És de nit,
és tot fosc
estic sol i no hi ha ningú
és de nit
un record
dins el cor, ella hi és a dins...
Els seus ulls són brillants
i un somriure extravagant
ja no hi és l'he perduda
va marxar lluny del meu abast
i sempre estarà el meu cor...

sense tu jo no puc
sense tu si no hi ets
sense tu jo no sóc ningú.
Sense tu jo no puc
sense tu si no hi ets
sense tu jo no sóc ningú.

És de nit
és tot fosc
no estic sol no ho estic...
Tu estàs amb mi
i els teus ulls són brillants
i un somriure extravagant
i sempre estarà el meu cor...

sense tu jo no puc
sense tu si no hi ets
sense tu jo no sóc ningú...
Sense tu jo no puc
sense tu si no hi ets
sense tu jo no sóc ningú...

Nooohhoo

Si no estàs aquí
si no estàs amb mi
jo no et puc mirar
jo no et puc sentir
si no estàs aquí
si no estàs amb mi
jo no et puc tocar
jo no et puc besar
i sempre estaràs el meu cor....

És de nit…



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada