Pàgines

dimarts, 17 d’abril del 2012

LA NOIA DE L’INSTITUT (Supermúsics)

L'àudio transportat i la lletra:

També podeu practicar en versió karaoke, aquí teniu la base instrumental, també transportada.

Xatejant la vaig conèixer
i em va enamorar,
no sabia el seu nom,
això no em va importar.

A la cita puntual,
no hi vaig voler faltar,
cada dijous a les nou
ens hi podíem trobar.

Connectats a tota hora,
durant mesos vam parlar.
Qui era aquella noia?
Mai m’ho vaig imaginar.

Mitjançant un e-mail
aquell dia vam quedar.
Quina sorpresa més gran
quan et vaig veure allà.

Tants d’anys d’estudiar plegats,
mai m’ho vaig plantejar,
que tu series la noia
de qui m’hagués d’enamorar.

Qui m’ho havia de dir!
Com em va impressionar!
Era la noia de l’Institut!
Qui s’ho podia pensar! (bis)

No sé com però així va anar!
Qui s’ho podia pensar!
I em vaig enamorar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada